Atenţie la tentativele de fraudă

Vrem să îți atragem atenţia asupra existenţei unor tentative de fraudă prin mesaje scrise, apeluri telefonice, e-mail sau alte mijloace de comunicare. Deşi ele sunt promovate ca fiind iniţiate de Vodafone sau de către alte firme din România, în realitate sunt efectuate de persoane neautorizate şi urmăresc obţinerea unor câştiguri ilicite. 
 
Cum comunicăm noi cu tine?

 
Tocmai de aceea te sfătuim:

 
Cum identifici o înşelătorie?

O fraudă bine gândită e din ce în ce mai greu de depistat. Uite însă câteva indicii care te-ar putea ajuta să demasci o înşelătorie:

Sfatul nostru este să încerci întotdeauna să găseşti o explicaţie logică sau un motiv pentru care ai fost contactat (dacă nu participi la niciun concurs, nu ai cum să câştigi un premiu, dacă nu ai contract cu o bancă – nu are de ce să îţi solicite date personale etc.)


Te încurajăm să nu divulgi informații confidențiale despre tine și să împărtăşeşti cu toţi cei apropiaţi ce ai aflat acum pentru ca şi ei să îşi poată lua toate măsurile de precauţie împotriva fraudei.


Te rugăm să ne anunţi orice tentativă de fraudă prin apel la *222. În felul acesta ne ajuți să identificăm şi să stopăm cât mai repede aceste acţiuni.