Go back

MyVodafone

Unde pot să văd factura și apelurile detaliate în contul MyVodafone?

Pentru vizualizarea facturii, intră în contul MyVodafone, pe www.vodafone.ro, in meniul din dreapta sus pe care scrie Numele tău; alege Factura mea şi vei găsi acolo sumarul facturii tale.

Pentru afişarea apelurilor detaliate, intră în meniul din dreapta sus pe care scrie Numele tău; alege ramura Apeluri curente, apoi Istoric apeluri și vei găsi acolo apelurile detaliate pe ultimele 6 facturi emise pentru abonamentul tău.

Dacă nu ai cont MyVodafone, îți poți crea rapid unul aici.

Cum accesez MyVodafone?

Orice abonat sau utilizator al cartelei Vodafone îşi poate crea un cont MyVodafone. Îți poți crea rapid unul aici, urmând paşii de înregistrare de mai jos sau tutorialul video:

  • Accesezi aplicația MyVodafone sau site-ul www.myvodafone.ro;
  • alegi opţiunea Creează-ţi un cont nou din partea de jos;
  • selectezi Înregistrare cont şi introduci numărul tău de telefon, după care apeși Continuă;
  • introduci numele şi email-ul (sau datele firmei pentru persoane juridice);
  • îți alege un nume de utilizator;
  • îţi exprimi acordul de utilizare și
  • introduci cifrele afişate pentru protecţia anti-spam.

După completarea datelor vei primi prin SMS un cod de activare pe care trebuie să-l introduci exact cum l-ai primit în SMS.

În contul MyVodafone găseşti oricând ai nevoie factura ta emisă, apelurile detaliate, informaţiile de la Cost Control; poți de asemenea să plătești factura sau să reîncarci o Cartela Vodafone. Vei afla detalii despre toate beneficiile MyVodafone după ce ți-ai creat contul.

Dacă ai deja un cont, dar nu îl poți accesa, e posibil să fi uitat parola sau numele de utilizator. Le poți recupera apăsând pe butoanele aflate în pagina de logare, Am uitat nume utilizator sau Am uitat parola.

Am mai multe numere de telefon, le pot vedea pe toate în contul meu My Vodafone?

Da, dar doar dacă primeşti o singură factură pentru toate aceste numere. Poţi vedea toate numerele de telefon în cont dacă tu eşti titularul tuturor conturilor.

Dacă primeşti facturi separate pentru fiecare număr în parte este nevoie să creezi câte un cont MyVodafone pentru fiecare factură pe care o ai. Pentru unificarea lor, te rugăm să completezi formularul de asistenţă şi îți vom răspunde în scurt timp.

Îmi pot face un cont MyVodafone dacă nu sunt titularul abonamentului?

Dacă abonamentul este de persoană fizică, atunci îţi poţi crea cont doar pentru numărul tău, cu acordul titularului de abonament.

Dacă abonamentul tău este de persoană juridică, ai nevoie de acceptul administratorului de cont.

Pot vedea în MyVodafone extraopțiunile pe care le am în abonament?

Da, tot ce trebuie să faci este să accesezi contul tău; în secţiunea Serviciile mele, alege Administrare servicii. Vei găsi serviciile şi extraopţiunile pe care le ai activate; poţi inclusiv să le modifici sau dezactivezi după cum dorești.

Îmi pot salva agenda telefonică în contul MyVodafone pentru back-up?

Da, ai un spaţiu în contul tău personal unde poţi introduce manual contacte din agendă sau poţi importa direct întreaga agendă (de tip CSV).

Intră în Contul meu; în secțiunea Setări cont, alege Agendă. Poţi exporta contacte şi din Microsoft Outlook într-un fişier CSV folosind comanda File > Import and export, iar ulterior poţi importa acest fișier în lista ta de contacte din contul MyVodafone.

Dacă vrei să salvezi şi muzica sau filmuleţele de pe telefon, îţi recomandăm aplicaţia Vodafone Cloud. Detalii despre ea găseşti aici.

Dacă îmi pierd telefonul îmi pot bloca numărul din contul MyVodafone?

Îţi poţi bloca numărul de telefon din contul MyVodafone doar dacă eşti utilizator de Cartela Vodafone. Trebuie să intri în Contul meu, secțiunea Serviciile mele.

Opțiuni de blocare/deblocare a telefonului pentru abonați și utilizatori de Cartela Vodafone sunt următoarele:

  • apelezi *100#; alegi ramura 9 (Urgenţă), apoi 1 (Blocare număr) sau 2 (Deblocare număr);
  • apelezi *228 Numărul de urgenţă Non Stop;
  • apelezi *221 dacă eşti titular de contract pentru persoane juridice;
  • apelezi *222, apoi spui ghidului "vreau codul puk".

Vodafone poate bloca SIM-ul introdus în telefon, tabletă sau laptop, însă oricare dintre acestea vor putea fi utilizate în continuare.