Secure Net Plus
-
Cu Secure Net Plus ai acces la portalul de administrare Secure Net prin care poţi administra cum va naviga oricare din numerele aflate în compania ta. Ai acces la setări de securitate în zona Protecţie online (antivirus, antiphising, antimalware) dar şi la setari de legate de accesarea a diferitelor site-uri sau categorii de site-uri. În plus, poţi vedea rapoarte de activitate pentru fiecare număr din companie cu opţiunea activată.
Nu trebuie decât să te loghezi pe www.vodafone.ro/securenet cu contul tău de Myvodafone.
- Cum gestionez setările Secure Net Plus pentru numerele de telefon pe care le deţin?
-
Pentru vizualizarea setarilor şi administrarea numerelor de telefon este necesară logarea în portal pe www.vodafone.ro/securenet cu contul tău de MyVodafone. Automat vei avea acces la toate numerele de telefon pe care le poţi vizualiză în MyVodafone – nu trebuie decât să selectezi numărul dorit şi vei putea vedea statusul setărilor, precum şi rapoarte de activitate. Pentru includerea numerelor în Secure Net Plus este necesar ca opţiunea Secure Net Plus să fie activă pe acele numere. În secţiunea Administrează numerele vei vedea toate numerele incluse în lista şi ai opţiunea alocării unui nume descriptiv (ex: tableta lui Mihai Popescu).
- Cum pot include mai multe numere în Secure Net Plus?
-
Grupul de Secure Net Plus este format automat din numerele pentru care eşti titular de cont, care au acelaşi număr de client şi care au opţiunea activată.
- Cum mă ajută opţiunea de filtrare conţinut?
-
Optiunea filtrare de conţinut include categoriile care pot limita productivitatea sau care presupun un risc în utilizarea internetului. Filtrarea de conţinut te ajută să selectezi categoriile sau site-urile cu conţinut dăunător/neproductiv pe care angajaţii tăi nu le pot accesa. Poţi alege una sau mai multe din categoriile pe care doreşti să le blochezi, iar atunci când angajaţii tăi încearca să acceseze un astfel de site cu conţinut nerecomandat, vor fi blocaţi. În plus, poţi personaliza setările de acces: poţi alege site-uri pe care le consideri sigure folosind opţiunea “Lista site-uri premise” şi sau poţi bloca anumite siteuri folosind opţiunea “Lista site-uri blocate.”
- Care sunt categoriile de site-uri blocate de opţiunea “filtrare de conţinut.”?
-
Categoriile blocate de către Secure Net Plus conţin site-uri care au conţinut nerecomandat, site-uri considerate periculoase sau site-uri care sunt dorite a fi blocate.
- Arme şi violenţă: Site-uri cu conţinut violent, site-uri care conţin informaţii, promovează sau vând arme, muniţii, bombe sau accesorii.
- Nuditate sau pornografie: Site-uri cu conţinut pornografic sau nuditate.
- Tutun, alcool şi droguri: Site-uri care vând sau încurajează consumul de tutun, alcool, sau droguri.
- Jocuri online: Site-uri cu jocuri online sau de unde se pot descărca jocuri; Jocuri cu conţinut violent, erotic, pornografic, cu referiri la comportamente rasiste sau secte.
- Locuri de muncă: Site-uri ce conţin anunţuri de angajare, dar şi site-uri ale agenţiilor de recrutare.
- Conţinut riscant sau ilegal: Site-uri de tip anonimizatoare, care conţin software de tip spyware sau pentru hacking, site-uri ce conţin software ilegal, platforme de partajare de fişiere, site-uri care oferă bani în schimbul navigarii pe anumite pagini, etc.
- Reţele de socializare şi chat: Reţele de socializare şi comunităţi online, site-uri de întalniri online, site-uri care conţin chat, mesagerie instant sau comunicare de tip.
- Radio & TV Online: Site-uri care oferă access cu conţinut TV sau radio online
- Cum mă pot asigura că un website nu este blocat?
-
Foloseşti opţiunea “Lista site-uri premise”: introduci url-ul site-ului, îl salvezi şi din acel moment site-ul respectiv este accesibil întotdeauna, indiferent de alte setări din zona de filtrare de conţinut. Atenţie: site-urile din lista nu vor fi accesibile în momentul în care accesul la net este blocat prin opţiunile “Restricțiile de timp”.
- Cum mă pot asigura că accesul la un anumit site nu este permis?
-
În plus faţa de filtrarea de categorii, poţi introduce şi alte site-uri care să fie permanent blocate. Foloseşti opţiunea “Lista site-uri blocate”: introduci url-ul site-ului, îl salvezi şi din acel moment site-ul respectiv este blocat.”.
- Cum pot să gestionez perioadele de timp în care angajatul companiei are acces la internet?
-
Ca să te asiguri că angajaţii tăi nu folosesc internetul în perioade de timp nerecomandate, ai la îndemană 2 opţiuni “Program” – prin care poţi selecta programul săptămanal sau “temporizator” – prin care te poţi asigura prin intermediul unui temporizator că navigarea este oprită timp de până la 23 ore. Poţi oricând să opreşti cronometrul, apăsând butonul “Opreşte”.
- Cum mă pot asigura că angajatul nu descarcă aplicaţii dăunătoare?
-
Ca să vezi activitatea Secure Net pentru un anumit număr ai acces în secţiunea Rapoarte la grafice şi rapoarte în care poţi vedea numărul de site-uri şi fişiere analizate de Secure Net şi numărul de blocari, pe categorii. Ai acces la rapoarte pentru luna curentă, dar poţi alege să vizualizezi şi activitatea ta lunară, pentru ultimele 6 luni. În plus, poţi salva aceste informaţii folosind butonul “Exporta”
- Cum văd activitatea pe contul Secure Net?
-
Cu Secure Net Plus poţi seta alerte care să te atenţioneze atunci când angajaţii descarcă aplicaţii, ca să te asiguri că nu ajung la ei informaţii dăunătoare, nerecomandate sau neproductive. Poţi alege sa fii anunţat de orice descărcare a aplicaţiilor sau doar pentru aplicaţiile cu conţinut legat de locuri de muncă. Vei primi informarea fie prin SMS, fie prin e-mail.
- Cum elimin un număr din Secure Net Plus?
-
Secure Net Plus asigură nu doar control legat de aplicaţii, ci şi navigarea în siguranţă în reteaua Vodafone. Îţi recomandăm să păstrezi opţiunea activa şi în acest caz să dezactivezi Filtrarea de conţinut, Restricţii de timp şi Notificare aplicaţii. Dacă totuşi doreşti să elimini un număr, poţi deactiva opţiunea Secure Net Plus din contul MyVodafone în secţiunea “Serviciile mele” sau poţi apela *100#, secţiunea “Contul meu”.
- Ce mesaj primeşte utilizatorul când încearcă să acceseze internetul în timpul “Restricţiilor de timp”?
-
Atunci când pentru un număr este activate una din opţiunile de blocare din Restricțiile de timp accesul la internet este blocat şi utilizatorul va vedea o pagina cu mesajul:
“Restricțiile de timp
Accesul tău la Internet a fost blocat temporar.
Contactează administratorul abonamentului pentru detalii.” - Ce mesaj primeste utilizatorul cand incearca sa acceseze un site blocat?
-
Atunci cand pentru un utilizator incearca sa acceseze un site blocat (fie prin optiunea “Filtrare continut”, fie prin optiunea “Lista site-uri blocate.”, accesul va fi blocat si se va afisa o pagina cu mesajul:
Pagina restrictionata
Pagina pe care incerci sa o accesezi are un continut nepermis si este restrictionata.
Contacteaza administratorul contului pentru detalii.www.vodafone.ro/securenet