Go back

Secure Net Familia

Cum te ajuta Secure Net Familia ca tu şi familia ta să navigaţi pe net in deplină siguranţă?

Cu Secure Net Familia ai acces la portalul de administrare Secure Net prin care poţi administra cum va naviga oricare din numerele aflate în familia ta. Ai acces la setări de securitate în zona Protecţie online (antivirus, antiphising, antimalware) dar şi la setări de control parental pentru copiii tăi. În plus, poţi vedea rapoarte de activitate pentru fiecare număr inclus în familie.

Nu trebuie decât să te loghezi pe www.vodafone.ro/securenet cu contul tău de Myvodafone.

Cum gestionez setările Secure Net Familia pentru numerele de telefon pe care le deţin?

Pentru vizualizarea setărilor şi administrarea numerelor de telefon este necesară logarea în portal pe www.vodafone.ro/securenet cu contul tău de MyVodafone. Automat vei avea acces la toate numerele de telefon pe care le poţi vizualiza în MyVodafone – nu trebuie decât să selectezi numărul dorit şi vei putea vedea statusul setărilor, precum şi rapoarte de activitate. Pentru includerea numerelor în Secure Net Familia este necesar ca opţiunea Secure Net Familia să fie activă pe acele numere. În secţiunea Administrează numerele vei vedea toate numerele incluse în familie şi ai opţiunea alocării unui nume descriptiv (ex: tableta lui Mihai).

Cum pot include mai multe numere în Secure Net Familia?

Grupul de Secure Net Familia este format automat din numerele pentru care eşti titular de cont, care au acelaşi număr de client şi care au opţiunea activată. În plus, poţi adăuga până la 10 numere de cartela Vodafone: activezi extraopţiunea pentru numărul respectiv şi adaugi în familie folosind zona “Adaugă număr Cartela Vodafone”.

Cum mă ajută controlul parental pentru a mă asigura că copii mei navighează în siguranţă pe Internet?

Setările de control parental acoperă cele mai des întâlnite situaţii în care copiii tăi au nevoie de supervizare în utilizarea internetului: filtrarea conţinutului nerecomandat copiilor, programarea de perioade fără acces la internet şi primirea de notificari privind aplicaţiile instalate.

Cum mă ajută opţiunea de filtrare conţinut?

Opţiunea filtrare de conţinut include categoriile copillor sau care presupun un risc în utilizarea internetului. Filtrarea de conţinut te ajută să selectezi categoriile sau site-urile cu conţinut dăunător pe care copii tăi nu le pot accesa. Poţi alege una sau mai multe din categoriile pe care doreşti să le blochezi, iar atunci când copiii tăi încearcă să acceseze un astfel de site cu conţinut nerecomandat, vor fi blocaţi. În plus, poţi personaliza setările de acces: poţi alege site-uri pe care le consideri sigure folosind opţiunea “Lista site-uri premise” şi sau poţi bloca anumite site-uri folosind opţiunea “Lista site-uri blocate.”

Care sunt categoriile de site-uri blocate de opţiunea “filtrare de conţinut.”?

Categoriile blocate de către Secure Net Plus conţin site-uri care au conţinut nerecomandat, site-uri considerate periculoase sau site-uri care sunt dorite a fi blocate.

  1. Arme şi violenţă: Site-uri cu conţinut violent, site-uri care conţin informaţii, promovează sau vând arme, muniţii, bombe sau accesorii.
  2. Nuditate sau pornografie: Site-uri cu conţinut pornografic sau nuditate.
  3. Tutun, alcool şi droguri: Site-uri care vând sau încurajează consumul de tutun, alcool, sau droguri.
  4. Jocuri nerecomandate copiilor: Jocuri cu conţinut violent, erotic, pornografic, cu referiri la comportamente rasiste sau secte.
  5. Alte jocuri: Site-uri cu jocuri online sau de unde se pot descărca jocuri.
  6. Conţinut riscant sau ilegal: Site-uri de tip anonimizatoare, care conţin software de tip spyware sau pentru hacking, site-uri ce conţin software ilegal, platforme de partajare de fişiere, site-uri care oferă bani în schimbul navigarii pe anumite pagini, etc.
  7. Reţele de socializare şi chat: Reţele de socializare şi comunităţi online, site-uri de întalniri online, site-uri care conţin chat, mesagerie instant sau comunicare de tip.
  8. Alte categorii dăunătoare: Site-uri cu conţinut rasist, xenofob; cu informaţii despre secte periculoase şi site-uri care promovează comportamente de tip anorexie sau bulimie.
Cum mă pot asigura că un website nu este blocat?

Foloseşti opţiunea “Lista site-uri premise”: introduci url-ul site-ului, îl salvezi şi din acel moment site-ul respectiv este accesibil întotdeauna, indiferent de alte setări din zona de filtrare de conţinut. Atenţie: site-urile din lista nu vor fi accesibile în momentul în care accesul la net este blocat prin opţiunile “Restricțiile de timp”.

Cum mă pot asigura că accesul la un anumit site nu este permis pentru copilul meu?

În plus faţa de filtrarea de categorii nerecomandate copiilor, poţi introduce şi alte site-uri care să fie permanent blocate. Foloseşti opţiunea “Lista site-uri blocate”: introduci url-ul site-ului, îl salvezi şi din acel moment site-ul respectiv este blocat.”

Cum pot să gestionez perioadele de timp în care copilul meu are acces la internet?

Ca să te asiguri că cei dragi nu folosesc internetul în perioade de timp nerecomandate (cum ar fi in timpul scolii), ai la îndemană 2 opţiuni “Program” – prin care poţi selecta programul săptămânal sau “temporizator” – prin care te poţi asigura prin intermediul unui temporizator că navigarea este oprită timp de până la 23 ore. Poţi oricând să opreşti cronometrul, apăsând butonul “Opreşte”.

Cum mă pot asigura că copilul nu descarcă aplicaţii dăunătoare?

Cu Secure Net Familia poţi seta alerte care să te atenţioneze atunci când cei mici descarcă aplicaţii, că să te asiguri că nu ajung la ei informatii dăunatoare. Pot alege să fii anunţat de orice descărcare a aplicaţiilor sau doar pentru aplicaţiile cu conţinut adult. Vei primi informarea fie prin SMS, fie prin e-mail.

Cum văd activitatea pe contul Secure Net?

Ca să vezi activitatea Secure Net pentru un anumit număr ai acces în secţiunea Rapoarte la grafice şi rapoarte în care poţi vedea numărul de site-uri şi fişiere analizate de Secure Net şi numărul de blocări, pe categorii. Ai acces la rapoarte pentru luna curentă, dar poţi alege să vizualizezi şi activitatea ta lunară, pentru ultimele 6 luni. În plus, poţi salva aceste informaţii folosind butonul “Exportă

Cum elimin un număr din Secure Net Familia?

Secure Net Familia asigură nu doar control legat de aplicaţii, ci şi navigarea în siguranţă în reteaua Vodafone. Îţi recomandăm să păstrezi opţiunea activa şi în acest caz să dezactivezi Filtrarea de conţinut, Pauza de la net şi Notificare aplicaţii. Dacă totuşi doreşti să elimini un număr, poţi deactiva opţiunea Secure Net Familia din contul MyVodafone în secţiunea “Serviciile mele” sau poţi apela *100#, secţiunea “Contul meu”.

Ce mesaj primeşte utilizatorul când încearcă să acceseze internetul în timpul “pauzei de la net”?

Atunci când pentru un număr este activate una din opţiunile de blocare din Pauza de la net accesul la internet este blocat şi utilizatorul va vedea o pagina cu mesajul:

“Pauza de la net
Accesul tău la Internet a fost blocat temporar.
Contactează administratorul abonamentului pentru detalii.”

Ce mesaj primeste utilizatorul cand incearca sa acceseze un site blocat?

Atunci cand pentru un utilizator incearcă să acceseze un site blocat (fie prin opţiunea “Filtrare conţinut”, fie prin optiunea “Lista site-uri blocate.”, accesul va fi blocat şi se va afişa o pagina cu mesajul:

Pagina restricţionată
Pagina pe care încerci să o accesezi are un conţinut nepermis şi este restricţionată.
Contactează administratorul contului pentru detalii.www.vodafone.ro/securenet