Go back

Internet pe mobil

Cum pot activa și dezactiva serviciul de Internet pe mobil

Poți activa și dezactiva serviciul de Internet pe mobil prin oricare din modalitățile următoare:

  • Modifică opțiunile de Internet direct din MyVodafone: accesezi Contul meu, apoi secțiunea Serviciile mele; vei alege Modificare servicii;
  • Apelează *100#: în meniu, alege secțiunea Internet şi MMS pentru activare/ alege secțiunea Contul meu, apoi Servicii active și Internet și MMS pentru dezactivare;
  • Apelează *222, apoi spune ghidului "vreau să activez o extraopțiune de internet " sau "vreau să dezactivez internetul pe mobil";
  • Mergi în magazinele sau la dealerii autorizați Vodafone.

Dacă nu ai cont MyVodafone, îți poți crea rapid unul aici

Cum pot afla care este viteza pe care o am în zona în care stau pe telefonul meu?

Puteţi testa viteza utilizând o aplicaţie dedicată sau accesând site-ul speedtest.net. Ce este important de reţinut este că viteaza variază în funcţie de telefonul pe care îl utilizaţi, de locul în care vă aflaţi, de cât de mulţi alţi useri utilizează intensiv datele în acest moment în zona în care vă aflaţi. Atenţie – în funcţie de viteză, un astfel de test de viteză poate consuma un număr de mega diferit din traficul de internet pe care îl aveţi alocat (caţiva mega până la 20 sau 50 de Mb).

De ce nu am viteza maximă specificată pentru 3G sau pentru 4G?

Viteza de transfer depinde de calitatea acoperirii, tipul dispozitivului folosit, gradul de încarcare al reţelei, tipul abonamentului folosit etc.

De ce nu-mi mai funcționează serviciul de internet la schimbarea telefonului?

 
Setările pe care le primeşti automat prin SMS pe telefon la activarea serviciului sunt atât pentru numărul de telefon, cât şi pentru telefon. Dacă schimbi una dintre acestea, va trebui să refaci setările.

Dacă noul tău telefon se configurează automat, când vei introduce cartela SIM vei primi şi mesajele cu setările pentru toate serviciile pe care le ai active pe numărul tău.

Dacă noul tău telefon nu se configurează automat, intră aici: www.vodafone.ro/setari-telefoane, introdu modelul noului telefon, numărul tău de telefon şi vei primi setările printr-un SMS. Poți alege să ți le trimiți și prin e-mail. Atentie: setarile se primesc prin telefon doar daca telefonul este configurabil automat.

Poți primi setările si dacă apelezi *222 și spui ghidului "vreau setările de internet pe mobil".

Dacă vrei să faci setările manual, urmărind pașii pentru fiecare model de telefon, accesează pagina pentru setări telefoane

Cum pot afla cât trafic folosesc când navighez pe Internet de pe mobil?

Pentru a afla cât trafic disponibil mai ai, intră în contul tău MyVodafone sau apelează *123#. Accesul la Internet este tarifat din opțiunile tale active, după terminarea traficului vei fi taxat conform planului tău tarifar.

Pe www.vodafone.ro iţi punem la dispoziţie un calculator de trafic care să te ajute să alegi opţiunea de Internet pe mobil care ţi se potriveşte. Trebuie să muți indicatorul din dreptul serviciilor tale preferate pentru a aproxima câţi MB foloseşti.

Tot din traficul de Internet inclus în abonament sau extraopțiune consumă și aplicațiile salvate pe smartphone-ul tău, ori de câte ori le accesezi sau când își fac update-uri.

Dacă activezi serviciul Internet pe mobil ai trafic nelimitat în portalul mobil Vodafone live!.

Dacă nu ai cont MyVodafone, îți poți crea rapid unul aici.

Calculatorul de trafic are rol informativ.

Ce este Vodafone live?

Vodafone live! este un portal pe care poți naviga gratuit, și unde găseşti jocuri, melodii, aplicații, canale TV și alte lucruri pentru telefonul tău smart – totul dinamic şi mereu actual pentru ca tu să nu te plictiseşti.

Verifică la achiziționare la consultanții Vodafone dacă telefonul este compatibil cu portalul Vodafone Live!. Setează-ți mobilul pentru acces la Internet (vezi configurări pentru toate telefoanele aici: https://www.vodafone.ro/manuale) și activează apoi Vodafone live! direct din MyVodafone.

Dacă nu ai cont MyVodafone, îți poți crea rapid unul aici.

Care este diferenta dintre 3G și 4G

Diferența constă în viteza de navigare pe Internet, fie upload sau download. Viteza este influenţată de mai mulți factori:

  • de acoperirea din zona în care utilizezi serviciul de Internet;
  • de viteza maximă oferită de abonamentul pe care l-ai ales;
  • de telefonul/dispozitivul de conectare pe care îl foloseşti și compatibilitatea acestuia cu viteza aleasă.

Mai multe detalii și comparații între 3G și 4G gasești aici; poți consulta și harta de acoperire națională.