Go back

Cartela cu Net

Setări pentru Cartela cu Net Vodafone

Setările sunt:

  • APN: internet.vodafone.ro
  • User: internet.vodafone.ro
  • Parola: vodafone

Dacă trebuie să configurezi accesul la Internet pe laptop sau tabletă, intră pe www.vodafone.ro/manuale și vei găsi setările în funcție de modelul device-ului tău.

Activarea Cartelei cu Net și conectarea

Urmează acești trei pași:

  • Introduci SIM-ul în modem și conectezi modemul la calculator, sau introduci SIM-ul în slotul special al laptop-ului/tabletei; o aplicație de conectare se va instala automat;
  • Introduci PIN-ul (1234);
  • Apeși butonul Conectaredin aplicație.

Navighezi în limita traficului inclus și a valabilității ofertei alese de tine la reîncărcare. Dacă rămâi fără trafic, la următoarea reîncărcare poți încerca o extraopțiune care se potrivește mai bine nevoilor tale de navigare.

Ce se întâmplă când nu mai am trafic?

Vei primi un mesaj pe ecranul calculatorului cu puțin timp înainte să termini de consumat traficul inclus în extraopţiune.

Vei putea activa în orice moment altă ofertă dacă mai ai credit disponibil. Dacă nu mai ai credit disponibil vei putea să accesezi în continuare pagina dedicată Cartelei cu Net, pentru reîncarcare

Poți verifica oricând traficul consumat și creditul disponibil în contul Cartela cu Net sau direct în contul tău MyVodafone.

De ce am nevoie pentru a mă conecta prin Cartela cu Net?

Îți trebuie:

  • Un modem USB,
  • Cartela cu Net Vodafone cu credit disponibil, care să fie cel puţin suma aferentă extraopțiunii pe care doreşti să o activezi,
  • un laptop sau calculator cu un slot USB și cu minim următoarele caracteristici – sistem de operare Microsoft(r) Windows(r) XP, Vista, Windows 7, Windows 8 sau Mac OS, și
  • minim 100 MB spaţiu liber pe hard disk.
Cum pot reîncărca Cartela cu Net

Poți să reîncarci Cartela Internet prin oricare din următoarele opțiuni:

Din aplicatia MyVodafone unde poti plati cu cardul.

De pe site-ul mobil, m.vodafone.ro

De pe www.vodafone.ro/reincarcare

Din contul tău MyVodafone de pe www.vodafone.ro, utilizând cardul bancar sau cu plata la factură, dacă ai abonament.

Din contul tău Cartela Internet, chiar dacă ai consumat tot creditul sau nu mai ai o extraopţiune activă – traficul pe aceasta pagină este gratuit.

Apelezi *100#: în meniu, alegi secțiunea Reîncărcare dacă ai un abonament Vodafone activ;

Folosești un cod de reîncărcare, obținut din magazinele sau locațiile partenerilor Vodafone; apelezi *144#, 444, *100# sau folosești formula directă de reîncărcare: *144*cod_reîncărcare*număr_telefon#

Apelezi 0722044444 de pe un număr din orice altă rețea, fixă sau mobilă.

Fiecare reîncărcare îţi oferă un credit exprimat în EUR ce poate fi folosit pe toată perioada de valabilitate a cartelei.

IMPORTANT! La orice reîncărcare este activată automat o extraopțiune atâta timp cât nu există o altă extraopțiune activă pe cont.

Care este numărul centrului de mesaje?

Înregistreză numărul +40722006000 la setări SMS. Dacă vrei să știi care sunt pașii configurării centrului de mesaje, intră pe www.vodafone.ro/manuale şi alege modelul de tabletă sau telefon utilizat.

Cum modific o extraopțiune de Internet activată automat?

Atunci când încarci pentru prima oară Cartela cu Net, ți se activează o extraopțiune în funcție de valoarea reîncărcată. Dacă vrei să alegi altă extraopțiune sau să navighezi la tariful de 2€ credit/100 MB:

  • Trimiți un SMS gratuit cu textul CREDIT la numărul 579 din aplicația de conectare Vodafone sau introducând SIM-ul într-un telefon.
  • SMS-ul trebuie trimis în maxim 24h de la prima sesiune de Internet. Îți vom returna creditul dacă traficul consumat până la trimiterea SMS-ului este mai mic de 50 MB.
  • Îți trimitem un SMS în care ești informat despre rambursarea creditului.