Go back

Plata facturii

Ce se întâmplă dacă nu plătesc factura pentru unul dintre numerele pe care le am în rețea?

În cazul în care toate numerele de telefon/abonamentele sunt pe numele tău şi nu plătești factura pentru unul dintre ele, ţi se va restricţiona accesul pentru toate numerele, chiar dacă nu eşti cel care le folosește în mod direct.

Cum obţin factura fiscală pentru o reîncărcare efectuată online, din contul MyVodafone?

Dacă ești persoană fizică: factura Vodafone emisă are valoare fiscală, deci pe factură vei regăsi şi valoarea reîncărcărilor efectuate.

Dacă ești persoană juridică, trimite un e-mail la persoane.juridice_ro@vodafone.com, care să conțină următoarele:

  • Emailul de confirmare a reîncărcării online
  • formularul Cerere emitere factură pentru reîncărcare, semnat și ștampilat

Vei primi factura la adresa ta de e-mail specificată, în cel mult 7 zile lucrătoare de la înregistrarea cererii. Atenție: cererea trebuie trimisă în luna calendaristică în care ai efectuat reîncărcarea, altfel va fi considerată nulă.