Go back

Modalități de plată

Cum și unde pot să plătesc dacă nu mai am factura tipărită?

Poți plăti, în lipsa facturii tipărite, prin oricare din următoarele modalități:

  • direct din contul tău MyVodafone
  • online, fară factură, direct de aici
  • prin Direct Debit
  • în magazinele Vodafone, cu numerar sau prin card. Va trebui să comunici casierului numele titularului, numărul de telefon sau numărul de factură
  • la orice sucursală a băncilor BRD, BCR, Bancpost, Transilvania, Carpatica, UniCredit Ţiriac. Va trebui să prezinţi buletinul şi codul de abonat, seria şi numărul facturii şi suma de plată (cu excepția unităților BCR, unde se poate plăti doar cu numărul de telefon), pe care le poți afla din mesajul SMS care îți este trimis de fiecare dată când o factură nouă este eliberată pe numele tău
  • prin virament
  • cu cardul, direct de la ATM (bancomat)
  • la bancomatele GarantiBank, cu orice card de credit sau debit, emis de orice bancă
  • la comercianții unde este afișată sigla Payzone, Paypoint sau Zebra Pay.
  • dacă ai nevoie de mai multe informații despre factură, apelează oricând *121# sau *100#, apoi accesează ramura Factură şi plăţi
Cum plătesc online fără factură?

Dacă știi suma de plată, intră aici și completează spațiile cu numărul tău de telefon şi adresa ta de email (necesare pentru confirmarea plaţii). După efectuarea plăţii, vei primi imediat confirmarea pe email şi/sau prin SMS.

Cum activez Direct Debit?

Pentru a activa Direct Debit, ai nevoie de un cont bancar la una dintre sucursalele băncilor BRD, ING Bank, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank, BCR, Bancpost, UniCredit-Ţiriac Bank, Citibank, CEC, RBS, Piraeus, Garanti Bank, Millennium Bank, OTP Bank, Intesa Sanpolo, Leumi Bank, ING Bank sau Alpha Bank. Va trebui să te prezinți la bancă pentru completarea formularului de Direct Debit sau să intri în contul tău bancar online, prin intermediul aplicației de e-banking, dacă ți se oferă această opţiune la banca la care ai deschis contul.

Cum pot să confirm plata facturii?

Poţi confirma plata efectuata a facturii Vodafone astfel:

  • apelezi gratuit *100#
  • apelezi gratuit *222, apoi spui "vreau să fac o confirmare de plată"
Ce avantaje am cu plata prin Direct Debit?

Plata prin Direct Debit prezintă multiple avantaje :

  • este cea mai simplă metodă de plată pentru facturile tale Vodafone
  • eviţi întârzierile şi penalizările
  • câștigi timp, pentru că nu depui niciun efort să te deplasezi la bancă sau alţi parteneri Vodafone
  • banca virează automat în contul tău de client Vodafone suma pe care o ai de plată, conform facturii emise
Pot să plătesc factura online, dacă nu am cont MyVodafone?

Da, poți, pe vodafone.ro, aici sau pe m.vodafone.ro, secţiunea MyVodafone.

Care sunt conturile bancare în care pot face plata facturii Vodafone?

Vodafone are deschise următoarele conturi în vederea încasării facturilor:

BCR, Sector 5 RO13 RNCB 0076 0063 8603 0001

ING Bank RO23 INGB 0001 0000 0000 0222

BRD RO59 BRDE 450S V066 9770 4500

Raiffeisen Bank (SMB) RO09 RZBR 0000 0600 0200 2020

Citibank Romania RO28 CITI 0000 0008 2482 4444

Transilvania Centrala RO33 BTRL 0000 1601 0062 3500

UniCredit Tiriac Bank RO97 BACX 0000 0000 3019 3313

Trezorerie DTCPMB RO29 TREZ 7005 069X XX00 0710

BancPost SA Reprezentanta RO78 BPOS 8500 2717 773R OL01

CEC Bank Lipscani RO38 CECE B315 45RO N220 6884

Piraeus Bank Dorobanti RO88 PIRB 4232 7254 0500 1000

GarantiBank RO43 UGB I0 0001 0200 7568

RBS RO11 ABNA 4100 4100 4100 4444

Nu uita să menționezi pe ordinul de plată numărulde cont client, numărul facturii plătite și beneficiarul, cu următoarele date : Vodafone România S.A., banca şi codul IBAN.

Urmează unul din pașii de mai jos și afli datele facturii tale imediat:

  • intri în contul tău MyVodafone, secţiunea Factură şi plăţi
  • apelezi gratuit *222, ramura Factură plaţi şi reîncărcare
  • apelezi gratuit *100#, meniul Factură şi plăţi