Go back

Informații generale despre factură

Cum aflu datele facturii Vodafone

În maxim doua zile de la emiterea facturii poți afla datele ei, astfel:

  • Accesezi MyVodafone, Contul meu > Factura mea şi îți descarci lunar factura;
  • Apelezi *100#, selectezi secţiunea Factură şi Plăţi - Factura ta;
  • Apelezi *222, apoi spui ghidului "vreau să știu cât am de plată".
De ce valoarea abonamentului şi a extraopţiunilor active pe cont este mai mare pe factură decât valoarea pe care trebuie să o plătesc?

În prima pagină a facturii, abonamentul şi extraopţiunile apar listate cu preţul întreg.

Pe pagina următoare, acestea sunt afişate cu reducerile de care beneficiezi, ca și client Vodafone.

Iar dacă vrei să afli mai multe, informaţiile despre aceste reduceri sunt trecute sub secţiunea Abonamente şi Extraopţiuni, în secţiunea Reduceri.

În cât timp de la confirmarea plăţii mi se va ridica restricţia?

Restricția îți va fi ridicată imediat, dacă ai achitat factura pe www.vodafone.ro, din aplicaţia de mobil MyVodafone sau în orice magazin Vodafone. Te rugăm să închizi și să repornești telefonul imediat după ce ai efectuat plata.

De asemeni, poţi să plăteşti factura și aici, fară să mai fie nevoie să te autentifici în contul tău MyVodafone.

Dacă ai plătit prin orice altă metodă iar telefonul îți este în continuare restricționat, urmează acești pași:

  • Inițiază un apel către orice interlocutor. Restricția te va redirecționa către meniul Vodafone.
  • În meniu, alege Confirmarea plăţii şi introdu datele cerute de către operator.
  • După confirmarea plăţii, vei avea acces la toate serviciile Vodafone în maxim 30 de minute.
  • Dacă nici după această perioadă de 30 de minute nu poţi iniţia apeluri, închide și repornește telefonul.
De ce am mai primit o factură dacă am renunţat deja la abonament?

Ultima factură primită cuprinde valoarea abonamentului pentru perioada de la penultima factură emisă (adică înainte de anunțarea rezilierii) şi data de la care abonamentul a fost deconectat, plus costurile suplimentare, după caz.

De ce am primit o singură factură, dacă am două sau mai multe abonamente active?

Deoarece la activarea abonamentelor nu ai menționat că dorești să primești facturi separate pentru ambele numere de telefon. Problema se poate remedia imediat în orice magazin Vodafone sau la Relații cu Clienții.

Ce informaţii găsesc pe factură?

PDF