Go back

Garanții

De ce trebuie depuse garanţii sau plăți în avans pentru serviciile Vodafone?

Politica Vodafone prevede depunerea unor garanţii în cazul în care clientul se află într-una din situaţiile următoare:

  • nu prezintă securitate financiară
  • nu a plătit la timp factura sau facturile Vodafone
  • a avut un contract telecom reziliat pe motive de neplată
  • are rude care se află în situaţii asemănătoare
  • doreşte activarea mai multor numere
  • dorește reconectarea unui număr deconectat pe motiv de neplată
  • dorește activarea serviciului de roaming încă de la începutul colaborării
Cum pot recupera garanţia depusă la activarea abonamentului sau a serviciului de roaming?

Garanția depusă poate fi recuperată după 6 luni, în funcție de istoricul de plăți, prin oricare dintre aceste metode:

Returnarea prin transfer în contul de plăţi, în termen de maxim 6 zile lucrătoare de la înregistrarea cererii, prin intermediul Formularului de Asistenţă sau prin apel direct către departamentul Relații cu Clienții la *222

Returnarea în contul tău bancar, în termen de 11 zile lucrătoare de la înregistrarea cererii, prin intermediul Formularului de Asistenţă sau prin apel direct către departamentul Relații cu Clienții la *222.

Returnarea în casieriile Vodafone, în termen de maxim 6 zile de la înregistrarea cererii. Această metodă este valabilă doar pentru persoanele fizice şi se face doar în baza prezentării actului de identitate, într-o reprezentanţă Vodafone.