Go back

SMS

Ce pot face dacă nu pot să trimit SMS-uri?

Asigură-te că telefonul are setările potrivite astfel încât să poţi trimite SMS-uri. Verifică în meniul telefonuluidacă:

  • centrul de mesaje din meniu este +40722 00 40 00 (pentru abonamente) sau +40722 00 60 00 (pentru Cartela Vodafone);
  • valabilitatea mesajelor este maximă;
  • tipul mesajului este text sau normal.

Dacă acestea sunt setate corect şi serviciul nu funcţionează, atunci completează formularul de asistenţă

Ce valabilitate au SMS-urile şi MMS-urile?

Atunci când nu pot fi transmise, mesajele sunt salvate în sistem timp de 4 zile. Trebuie doar să setezi valabilitatea maximă din telefonul tău.

Dacă destinatarul SMS-ului/MMS-ului are telefonul închis, acesta va recepţiona mesajul imediat ce va deschide telefonul. În caz contrar, vei primi o notificare prin care vei fi anunţat că mesajul nu a fost livrat.

Tarifarea va fi efectuată în oricare dintre situaţii întrucât neexpedierea nu se datorează nefuncţionarii serviciului.

Care este numărul centrului de mesaje?

Pentru abonații Vodafone (inclusiv Vodafone Office), numărul este +40722004000 și trebuie adăugat în meniul telefonului la Centru de Mesaje.

Pentru utilizatorii de Cartelă Vodafone, numărul este +40722006000.