Go back

Portabilitate

Cum pot porta un număr în reţeaua Vodafone?

Întâi, finalizează contractul cu operatorul actual, apoi vizitează unul dintre magazinele Vodafone şi asigură-te că ai la tine următoarele documente: cartea de identitate şi cea mai recentă factură de la operatorul actual. Ulterior, vei completa o cerere de portare împreună cu Reprezentanul de vânzări Vodafone.

Află mai multe despre portarea numărului în rețeaua Vodafone, aici.

Cât timp durează portarea unui număr?

Conform reglementărilor ANCOM, portarea se realizează în 3 zile lucrătoare. Procesul se poate prelungi din motive tehnice, dar nu mai mult de 25 de zile lucrătoare.

Cum pot verifica din ce reţea face parte un număr de telefon?

Poti verifica din ce retea face parte un numar de telefon prin oricare din modalitatile urmatoare:

  • apeleaza *100#, apoi acceseaza secțiunile Contul meu > Portabilitate
  • apeleaza *222, apoi acceseaza secțiunile Factură, puncte şi servicii active > Află serviciile active şi alte informaţii utile > Portabilitate
  • de pe www.portabilitate.ro sau de pe site-ul ANC
Cum pot anula cererea de portare?

Va trebui să depui o cerere la magazinele sau partenerii autorizaţi Vodafone, cu maxim 24 de ore înainte de ziua stabilită pentru portarea numărului. În cazul în care ai acceptat numărul provizoriu, acesta va rămâne funcţional pe toată perioada contractulă stipulată în contractul semnat în magazinul Vodafone.

În timpul procesului de portare mai pot folosi numărul pe care doresc să îl portez?

Da, numărul va funcţiona pe toată durata procesului de portare. În cazul în care doreşti acest lucru, ţi se poate oferi un număr Vodafone provizoriu pe care îl poţi folosi doar în perioada de portare. La finalizarea procesului de portare, numărul provizoriu se dezactivează, iar pe acea cartelă SIM va fi trecut numărul portat.