Go back

Mesagerie vocală

Activarea și dezactivarea căsuței vocale VOX

Pentru dezactivare, poți apela ##002# sau *222, unde alegi ramura Mesagerie vocală.

Pentru reactivare:

  • Apelezi *222 și alegi ramura Mesagerie vocală
  • apelezi *100#; în secțiunea Contul meu, alege Servicii active și urmează pașii.
Cum îmi pot asculta mesajele din casuţa vocală şi cât mă costă?

Pentu a asculta mesajele vocale, întâi trebuie să apelezi numărul 333 sau 334 și să introduci codul Vodafone Vox (inițial, acesta este 0000#). Apelează apoi numărul 888 ca să asculți prezentarea serviciului și să te familiarizezi cu sistemul, și ca să îți poți configura mai departe căsuța vocală.

Mesajele din căsuța vocală se pot asculta gratuit în România. Când ești în roaming, apelurile către numerele 333 și 334 vor fi tarifate ca orice alt apel către România.

Mesajele vocale sunt păstrate în sistem timp de 7 zile. Dacă sunt ascultate, mesajele se vor şterge automat după trecerea celor 7 zile. Dacă nu sunt ascultate în acest interval, ele se întorc la cel care le-a lăsat ca apoi să fie șterse automat din sistem – deci nu vor mai putea fi ascultate ulterior.

Ce se întâmplă cu redirecţionările mele către căsuţa mea vocală dacă nu reîncarc cartela?

Dacă nu mai poţi apela, dar poţi primi apeluri, redirecţionările către mesageria vocală se păstrează (pentru că este un serviciu gratuit). Îţi poţi asculta mesajele primite la numerele 333 și 334 şi în perioada de grație.

Cât timp numărul nu este reîncărcat, nu vei putea anula sau activa redirecţionările către căsuţa vocală.

Ce spațiu are căsuța vocală Vodafone?

Căsuţa vocală păstrează maxim 20 mesaje a câte 2 minute. În cazul în care ai ajuns la numărul maxim, cei care te sună nu îţi vor mai putea lăsa mesaje, dar vor fi atenționați de mesajul standard Ați apelat cutia poștală a abonatului xxxx. Regretăm, nu mai există spaţiu pentru înregistrarea altor mesaje, sau de mesajul înregistrat de tine.

Pot să ascult mesajele din căsuța vocală Vodafone de pe alt telefon?

Da, poţi asculta mesajele de pe un alt telefon mobil sau de pe un telefon fix indiferent de reţea. Pașii de urmat atunci când suni de pe un alt telefon mobil sunt:

  • Apelezi numărul 0722.033.333;
  • tastezi numărul pentru care doreşti să asculţi mesajul sub forma 72x.xxx.xxx pentru numere de telefon mobil sau 372.xxx.xxx pentru numere de telefon fix; apeși apoi tasta #;
  • introduci codul Vodafone Vox şi apeși tasta #;
  • apeși tasta 1 pentru ascultarea mesajelor.

Atunci când suni de pe un telefon fix, acesta trebuie să fie cuplat la o centrală digitală şi să aibă posibilitatea de comutare între ton şi puls.

  • Apelezi numărul 0722.033.333
  • comuți de pe puls pe ton
  • tastezi numărul pentru care doreşti să asculţi mesajul sub forma 72x.xxx.xxx pentru numere de telefon mobil sau 372.xxx.xxx pentru numere de telefon fix; apeși apoi tasta #;
  • introduci codul Vodafone Vox şi apeși tasta #;
  • apeși tasta 1 pentru ascultarea mesajelor.
Pot să îmi stabilesc intervalul de timp pentru devierea şi înregistrarea mesajelor din căsuţa vocală?

Atunci când eşti apelat, ai un interval standard de maxim 30 de secunde pentru preluarea şi devierea apelului către căsuţa vocală. Pentru a micșora sau modifica acest interval, apelează **61*332**T#, unde T este timpul (în intervale de 5 secunde, între 5 și maxim 30 de secunde).

Cum pot redirecţiona toate apelurile către căsuţa vocală pentru a nu mai fi apelat?

Poţi activa funcţia de redirecţionare necondiţionată şi orice număr care te va apela va fi redirecţionat către căsuţa vocală. Pentru activare, apelează **21*număr de deviere#; pentru dezactivare, apelează ##21#.

Redirecţionarea este gratuită, dar valoarea apelului către numărul către care ai redirecţionat apelurile te costă conform tarifelor standard naţionale.