Go back

Extraopțiuni cartelă

Cum activez, reactivez sau dezactivez o extraopţiune la Cartela Vodafone?

Poți face acest lucru prin oricare din următoarele modalități:

  • din aplicatia MyVodafone
  • din contul tău MyVodafone accesează următoarele secțiuni: Modifică serviciile tale > Extraopţiuni > Modifică > Activează / Dezactivează. Poți modifica orice extraopţiune cu Adaugă / Şterge > Confirmă alegerea
  • poti apela *100#, si apoi accesa secțiunea Contul meu, unde poți să verifici extraopţiunile active pe contul tău.
  • De asemenea, ține cont că reînnoirea se face automat.
Cum obțin informații despre credit, valabilitate, extraopțiuni?

Din aplicatia MyVodafone cu un singur click.

De pe site-ul mobil: din contul MyVodafone de pe m.vodafone.ro

Apelează gratuit numărul *123# și așteaptă afișarea informațiilor pe ecran. Astfel, vei obține detalii despre creditul existent și valabilitatea acestuia, iar dacă ai extraopțiuni active, vei primi informații suplimentare prin SMS despre numele extraopțiunilor, datele de reînnoire, costurile reînnoirii și beneficiile disponibile (minute, SMS, trafic Internet).

Ce se întâmplă dacă am o extraopțiune promoțională, dar nu am reîncărcat la timp pentru a se reînnoi?

Extraopțiunile sunt valabile o lună și se reînnoiesc automat. Dacă nu ai reîncărcat cartela în termen de 30 de zile de la data la care extraopțiunea a expirat, aceasta se dezactivează din contul tău şi nu vei mai putea sa o activezi din nou. Dacă extraopțiunea actuală ți-a expirat, poți să activezi extraopțiunile promoționale disponibile în ofertă la momentul respectiv. Dacă nu ai nicio extraopțiune preactivată, vei vorbi la tarifele standard din creditul disponibil.

Ce extraopţiuni pot activa la Cartela Vodafone?

Verifică extraopțiunile promoționale disponibile in aplicatia MyVodafone, pe vodafone.ro, aici sau apelează gratuit *100# și accesează secțiunea Promoţii.

În ce ordine mi se consumă minutele dacă am mai multe extraopţiuni activate?

Beneficiile incluse în extraopțiuni se consumă în ordinea activării lor, după cum urmează:

  • Minutele bonus primate la reîncărcare către grupul de prieteni
  • Minutele/SMS-urile în rețea, în ordinea efectuării lor
  • Minutele naționale / internaționale sau SMS-urile naționale, în ordinea efectuării lor
  • Bonusul primit la reîncarcare, bonusul pe apelurile primite

Ulterior, după ce toate beneficiile incluse în extraopţiuni au fost consumate, acestea vor fi tarifate conform tarifelor standard naţionale.

Ce acte sunt necesare pentru trecerea unui număr de la Cartela Vodafone la Abonament?

Dacă ai deja un abonament activ pe numele tău, ai nevoie de o carte de identitate. Dacă nu ai încă un contract, lângă buletin sau cartea de identitate, vei mai avea nevoie şi de un act de spaţiu sau permis de conducere, card bancar sau talon de pensie.