Go back

Coduri de siguranță

Cum aflu codul PUK pentru un abonament sau o Cartelă Vodafone?

Poți face acest lucru prin oricare din următoarele modalități:

  • din contul tău MyVodafone
  • apelează *100# de pe un telefon din reţeaua Vodafone, apoi alege secţiunile Meniu Urgenţă - Cod PUK şi urmează meniul. Reține că dacă soliciţi codul PUK pentru un abonament, va trebui să cunoşti parola respectivului număr.
  • apelează *222 apoi alege secţiunile Află codul PUK, blochează sau deblochează un numar - Cod PUK (dacă eşti utilizator de Cartela Vodafone) sau spune ghidului "vreau codul puk" (dacă eşti abonat);
  • apelează 0372 02 22 22 (număr cu tarif normal) din orice altă rețea.
Ce trebuie să fac dacă mi-am blocat codul PIN?

În cazul în care nu mai ai cartela inițială, urmează unul din pașii următori pentru a afla codul PUK:

  • intră în contul tău MyVodafone
  • apelează *100# apoi accesează secțiunile Meniu Urgenţă - Cod PUK şi urmează meniul;
  • apelează *222, apoi spui ghidului "vreau codul puk".

Reține: dacă soliciţi codul PUK pentru un abonament, va trebui să cunoşti parola de loialitate a respectivului număr.

Cum schimb sau dezactivez codul PIN?

Poți face acest lucru prin oricare din următoarele modalități:

  • tastează pe telefon următoarele: **04*PINvechi*PIN nou*PIN nou#
  • consultă manualul telefonului pentru a afla cum poți să îţi schimbi PIN-ul direct din meniu.

Pentru dezactivarea codului PIN, accesează meniul telefonului > setări telefon > setări de siguranţă/ securitate, unde vei găsi opţiunea pentru dezactivarea codului PIN.

Ce pot face dacă mi-am blocat şi codul PUK?

In acest caz, va trebuii să schimbi SIM-ul în cel mai apropiat magazin Vodafone, iar pentru aceasta vei avea nevoie de buletinul de identitate. Taxa de schimbare a cartelei SIM este de 4.96 EUR, cu TVA inclus.