Service și reparații
- Cum pot verifica status-ul actual al reparației?
-
Statusul unei reparații efectuate de Regenersis poate fi aflat:
- Prin email la: customercare@regenersis.com
- Telefonic: 0372.155.300
- Căutând după fișa de service/IMEI accesând pagina online: http://www.regenersis.ro/stan.aspx
Statusul unei reparații efectuate de ESD-ROM poate fi aflat:
- Prin email la: service@esd-rom.ro sau callcenter@esd-rom.ro
- Telefonic: 021.326.60.63
- Căutând dupa IMEI accesând pagina online: http://www.esdservice.ro/verificare-reparatii-in-timp-real.php
Statusul unei reparații efectuate de Cordon poate fi aflat:
- Prin email la: office@cordongroup.ro
- Telefonic 021.300.99.05
- Căutand dupa fișa de service accesând pagina online: https://www.cordongroup.ro/index.php?pg=veriftel
Statusul unei reparații efectuate de Depanero poate fi aflat prin email la: service@depanero.ro
Statusul unei reparatii efectuate de Diangi poate fi aflat:
- Telefonic: 0723.342.644
- Căutând după IMEI accesând pagina online: https://www.diangi.ro/index.html
- Cât plătesc pentru deblocarea unui telefon?
-
La cererea ta, îți oferim serviciul de deblocare a terminalului în următoarele condiții:
- În perioada de până la 12, respectiv 24 luni de la achiziționarea terminalului (în perioada contractuală), deblocarea se poate efectua în service-ul autorizat Vodafone sau prin cod de deblocare, contra taxei de 50,42 euro (TVA inclus).
- După 12, respectiv 24 luni de la achiziționare (după terminarea perioadei contractuale), deblocarea terminalului se poate efectua în service-ul autorizat sau prin cod de deblocare, contra taxei de 10,08 euro (TVA inclus).
- Deblocarea terminalelor achiziționate independent de serviciile de comunicații Vodafone va fi efectuată gratuit, fără achitarea vreunei taxe de deblocare.
- Deblocarea terminalelor achiziționate împreună cu Cartela Vodafone se poate efectua în service-ul autorizat sau prin cod de deblocare în mod gratuit.
- Deblocarea terminalelor achiziționate în rate va fi efectuată gratuit, fără achitarea vreunei taxe de deblocare.
- Ce documente sunt necesare la predarea telefonului în service?
-
Pentru a preda telefonul in service, ai nevoie de :
- toate accesoriile pachetului achiziționat de la Vodafone (telefon, încărcător, baterie)
- certificatul de garanție în original, care să ateste faptul că telefonul tău se află încă în garanție
- factura fiscală eliberată la data cumpărării produsului, în original.
Dacă ai activat codul de securitate al telefonului, nu uita să îl comunici specialiștilor noștri sau să îl dezactivezi înainte de a-l expedia către service.
- Dacă predau telefonul pentru reparații într-un magazin Vodafone, cum știu la ce service a fost trimis?
-
În momentul predării telefonului vei primi o foaie de predare pe care va fi specificat și service-ul către care va fi trimis telefonul tău.
- Ce pot face dacă am probleme cu telefonul sau cu accesoriile achiziționate de la Vodafone?
-
Dacă terminalul tău nu mai funcționează corespunzător, îl poți trimite către service prin cel mai apropiat magazin sau partener Vodafone. De asemenea, telefonul poate fi lăsat personal la service-ul menționat pe certificatul de garanție al produsului.
Termenul maxim de reparație este de 15 zile calendaristice de la momentul in care a fost predat la service sau la magazinul Vodafone. Totuși, termenul mediu de reparație este de 5 zile lucrătoare.
- Cât mă costă repararea telefonului dacă nu se mai află în garanţie?
-
La predarea către service a unui telefon defect și ieșit din garanție se plătește o taxă de constatare și transport în valoare de 52,98 RON + TVA. Această taxă este valabilă doar pentru terminalele reparate de Regenersis.
Pentru restul producătorilor, taxa de transport și constatare va fi achitată după ce terminalul va ajunge la service.
- Care sunt service-urile autorizate la care pot duce terminalul achiziționat de la Vodafone?
-
In funcție de model:
Apple, Samsung, Sony, HTC, Alcatel, Nokia, Microsoft, ZTE, Blackberry, LG: se repară la Service Regenersis (Str. Buiacului, nr.2 Building B2, Gate 3, Logistic Parc Log IQ, Ilfov, Mogoșoaia, 077135)
Statusul unei reparații efectuate de Regenersis poate fi aflat:
- Prin email la: customercare@regenersis.com
- Telefonic: 0372.155.300
- Căutând după fișa de service/IMEI accesând pagina online: http://www.regenersis.ro/stan.aspx
Huawei, tabletele Asus, Prestigio: se repară la ESD-ROM (Bd. Decebal nr. 14, bloc S6, Sector 3, București)
Statusul unei reparatii efectuate de ESD-ROM poate fi aflat:
- Prin email la: service@esd-rom.ro sau callcenter@esd-rom.ro
- Telefonic: 021.326.60.63
- Căutând dupa IMEI accesând pagina online: http://www.esdservice.ro/verificare-reparatii-in-timp-real.php
Mobiwire, tableta iPad, Tecdesk: se repară la Cordon Electronics (Str. Dumitru Brumărescu, nr. 9A , Sector 4, București)
Statusul unei reparatii efectuate de Cordon poate fi aflat:
- Prin email la: office@cordongroup.ro
- Telefonic 021.300.99.05
- Căutand dupa fișa de service accesând pagina online: https://www.cordongroup.ro/index.php?pg=veriftel
Motorola, Lenovo (telefoane și tablete): se repară la Depanero (Șos. Orhideelor 27 – 29, București, 010953)
Statusul unei reparatii efectuate de Depanero poate fi aflat prin email la: service@depanero.ro
Allview (telefoane și tablete): se repară la Diangi (Bd. Timișoara, nr. 92, Sector 6, București)
Statusul unei reparatii efectuate de Diangi poate fi aflat:
- Telefonic: 0723.342.644
- Căutând după IMEI accesând pagina online: https://www.diangi.ro/index.html