Go back

Service și reparații

Cum pot verifica status-ul actual al reparației?

Statusul unei reparații efectuate de Regenersis poate fi aflat:

 

Statusul unei reparații efectuate de ESD-ROM poate fi aflat:

 

Statusul unei reparații efectuate de Cordon poate fi aflat:

 

Statusul unei reparații efectuate de Depanero poate fi aflat prin email la: service@depanero.ro

 

Statusul unei reparatii efectuate de Diangi poate fi aflat:

Cât plătesc pentru deblocarea unui telefon?

La cererea ta, îți oferim serviciul de deblocare a terminalului în următoarele condiții:

  • În perioada de până la 12, respectiv 24 luni de la achiziționarea terminalului (în perioada contractuală), deblocarea se poate efectua în service-ul autorizat Vodafone sau prin cod de deblocare, contra taxei de 50,42 euro (TVA inclus).
  • După 12, respectiv 24 luni de la achiziționare (după terminarea perioadei contractuale), deblocarea terminalului se poate efectua în service-ul autorizat sau prin cod de deblocare, contra taxei de 10,08 euro (TVA inclus).
  • Deblocarea terminalelor achiziționate independent de serviciile de comunicații Vodafone va fi efectuată gratuit, fără achitarea vreunei taxe de deblocare.
  • Deblocarea terminalelor achiziționate împreună cu Cartela Vodafone se poate efectua în service-ul autorizat sau prin cod de deblocare în mod gratuit.
  • Deblocarea terminalelor achiziționate în rate va fi efectuată gratuit, fără achitarea vreunei taxe de deblocare.
Ce documente sunt necesare la predarea telefonului în service?

Pentru a preda telefonul in service, ai nevoie de :

  • toate accesoriile pachetului achiziționat de la Vodafone (telefon, încărcător, baterie)
  • certificatul de garanție în original, care să ateste faptul că telefonul tău se află încă în garanție
  • factura fiscală eliberată la data cumpărării produsului, în original.

Dacă ai activat codul de securitate al telefonului, nu uita să îl comunici specialiștilor noștri sau să îl dezactivezi înainte de a-l expedia către service.

Dacă predau telefonul pentru reparații într-un magazin Vodafone, cum știu la ce service a fost trimis?

În momentul predării telefonului vei primi o foaie de predare pe care va fi specificat și service-ul către care va fi trimis telefonul tău.

Ce pot face dacă am probleme cu telefonul sau cu accesoriile achiziționate de la Vodafone?

Dacă terminalul tău nu mai funcționează corespunzător, îl poți trimite către service prin cel mai apropiat magazin sau partener Vodafone. De asemenea, telefonul poate fi lăsat personal la service-ul menționat pe certificatul de garanție al produsului.

Termenul maxim de reparație este de 15 zile calendaristice de la momentul in care a fost predat la service sau la magazinul Vodafone. Totuși, termenul mediu de reparație este de 5 zile lucrătoare.

Cât mă costă repararea telefonului dacă nu se mai află în garanţie?

La predarea către service a unui telefon defect și ieșit din garanție se plătește o taxă de constatare și transport în valoare de 52,98 RON + TVA. Această taxă este valabilă doar pentru terminalele reparate de Regenersis.

Pentru restul producătorilor, taxa de transport și constatare va fi achitată după ce terminalul va ajunge la service.

Care sunt service-urile autorizate la care pot duce terminalul achiziționat de la Vodafone?

In funcție de model:

 

Apple, Samsung, Sony, HTC, Alcatel, Nokia, Microsoft, ZTE, Blackberry, LG: se repară la Service Regenersis (Str. Buiacului, nr.2 Building B2, Gate 3, Logistic Parc Log IQ, Ilfov, Mogoșoaia, 077135)

Statusul unei reparații efectuate de Regenersis poate fi aflat:

 

Huawei, tabletele Asus, Prestigio: se repară la ESD-ROM (Bd. Decebal nr. 14, bloc S6, Sector 3, București)

Statusul unei reparatii efectuate de ESD-ROM poate fi aflat:

 

Mobiwire, tableta iPad, Tecdesk: se repară la Cordon Electronics (Str. Dumitru Brumărescu, nr. 9A , Sector 4, București)

Statusul unei reparatii efectuate de Cordon poate fi aflat:

 

Motorola, Lenovo (telefoane și tablete): se repară la Depanero (Șos. Orhideelor 27 – 29, București, 010953)

Statusul unei reparatii efectuate de Depanero poate fi aflat prin email la: service@depanero.ro

 

Allview (telefoane și tablete): se repară la Diangi (Bd. Timișoara, nr. 92, Sector 6, București)

Statusul unei reparatii efectuate de Diangi poate fi aflat: