Înainte

Magazinul online

Cum comand produse din Magazinul Online Vodafone?

Loghează-te în contul tău MyVodafone, alege și adaugă în coș orice produs dorești din Magazinul Online, apoi trimite comanda pentru procesare. Plata poate fi făcută prin card bancar, la livrare sau în rate, prin card de credit. Dacă nu ai încă un cont MyVodafone, îți poți face unul aici.

Cum verific statusul comenzii plasate?

Loghează-te în contul tău MyVodafone și accesează secțiunea Ajutor > Detalii comandă

Alege înștiințarea prin SMS sau email la finalul comenzii și vei ști permanent care este starea comenzii tale. Vei primi un e-mail în care îţi vor fi comunicate datele contului tău, numărul comenzii şi timpul estimat livrării acesteia.

Cum plătesc produsele din coşul de cumpărături?

Poti face acest lucru prin oricare din urmatoarele modalitati:

  • online, prin card bancar. Nu ţi se percepe niciun comision şi pe tot parcursul tranzacţiei vei fi asistat de către sistemul de plăţi online. Procesarea online a comenzii se face de către mobilPay, mandatat de către Vodafone Romania S.A. să încaseze toate plăţile online.
  • cu puncte de loialitate. Pentru a achiziţiona un telefon subvenţionat trebuie să te autentifici sau să te înregistrezi în MyVodafone. Dacă punctele de loialitate acumulate nu acoperă preţul telefonului, poţi plăti diferenţa prin card bancar sau la primirea telefonului.
  • la livrare, în numerar.
Ce acte sunt necesare pentru prelungirea sau încheierea unui contract nou?

Indiferent dacă ești deja client Vodafone și vrei să prelungești abonamentul sau dacă vrei să închei un nou contract iti este necesar doar actul de identitate

Cum intru în posesia produselor comandate? Care sunt termenii de livrare?

Produsele comandate din Magazinul Online îţi sunt livrate gratuit la domiciliu printr-o firmă de curierat iar la recepţionarea pachetului va fi nevoie să prezinți curierului doar actul de identitate şi să semnezi primirea coletului.

  • Termenul de livrare pentru adresele din Bucureşti este de 2 zile lucrătoare, iar pentru restul judeţelor de 3 zile lucrătoare.
  • Adresa de livrare poate fi modificată și poți cere livrarea comenzii birou sau oriunde altundeva.

Programul de livrare pentru Magazinul Online este :

București

L – V; 10:00 – 18:30

Sambata – 10:00 – 12:30

Provincie

L – V; 9:00 – 17:00

Cum voi primi factura dacă închei un abonament online?

Vei primi factura direct în contul tău MyVodafone.

Dacă ai deja un abonament Vodafone pentru care primeşti factura tipărită prin poştă şi achiziţionezi online încă un abonament, ambele facturi îţi vor fi trimise electronic în contul tău MyVodafone, tocmai pentru a-ţi fi mai uşor să urmăreşti costurile lunare.

Poţi consulta toate detaliile despre facturare şi plăţi în secţiunea Factura Vodafone.

Ce trebuie să fac pentru a returna un produs?

Pentru a returna un produs, completează formularul de asistenţă online în termen de 14 zile de la recepţionarea coletului, formular în care comunici intenţia de returnare şi datele contului bancar (IBAN-ul şi sucursala la care a fost deschis) în care doreşti să îţi fie livraţi banii.

Produsele vor fi trimise către Vodafone tot prin curierat, dar de această dată vei plăti taxele de transport. Banii îţi vor fi viraţi în cont în termen de 30 de zile de la recepţionarea coletului în depozitul central şi în urma verificării integrităţii pachetului Vodafone.