Go back

Număr dual

Ce fac dacă nu mai funcționeaza redirecționarea de la un număr la altul?

Din meniul telefonului, accesează Vodafone > Număr Dual > Configurare din meniul telefonului. Asigură-te că la Personal este înregistrat numărul tău personal, iar la Business numărul de serviciu.

Când termini configurarea, telefonul te va retrimite automat în meniul Număr Dual; alege Afişează cont activ ca să vezi care dintre cele două numere este activ, sau Comută, pentru a le schimba între ele.

În meniul Comută ai trei opţiuni:

  1. Cu deviere apel – apelurile se vor fi deviate de pe numărul activ către cel care va fi comutat. După această configurare este recomandată repornirea telefonului.
  2. Făra deviere – nu se va face nicio deviere de pe numărul activ.
  3. Anulează – te întoarce în meniul anterior.

Dacă problema persistă după configurarea celor două numere, te rugăm să apelezi *222.

Serviciul Număr Dual este compatibil cu cartelele micro-SIM?

Da, găsești micro-SIM-uri și nanoSIM-uri dedicate serviciului Număr Dual în orice magazin Vodafone.

Pot uni două numere de telefon prin serviciul Număr Dual astfel încât să fie ambele pe același SIM?

Da, poţi să foloseşti un singur telefon şi un singur SIM Vodafone pentru ambele numere de telefon. Singura condiţie este ca cele două numere de telefon să fie abonamente.

Informații suplimentare aici. Pentru activarea serviciul poți să mergi în orice magazin Vodafone.

Pentru a activa serviciul Număr Dual trebuie să fiu titularul ambelor numere de telefon?

Nu, cele două numere de telefon cu abonament pot fi înregistrate cu titulari diferiţi. În această situaţie trebuie să ai acordul celuilalt titular, al cărui număr de telefon îl foloseşti. Cele două numere de telefon trebuie să fie în reţeaua Vodafone.