Go back

Abonamente voce mobilă

Îmi pot cumpăra un telefon la preț promoțional dacă abonamentul meu este încă în perioada contractuală?

Da, poti, dacă ești într-una din situațiile următoare:

  • eşti în ultimele 3 luni de contract sau
  • ţi-ai reînnoit de curând abonamentul şi nu ţi-ai achiziţionat telefon la acel moment sau
  • eşti pe durata contractului şi oferta nouă cu telefon îţi permite achiziţionarea acestuia; pentru această situație, îți recomandăm să mergi în magazinele Vodafone sau ale partenerilor pentru detalii despre ofertă.

Reține că orice ofertă promoţională care include achiziţionarea unui telefon nou la preţ special implică reînnoirea contractului pe 1 sau 2 ani. Poți să cumperi telefonul fie din magazinul online, fie de la cel mai apropiat magazin sau partener Vodafone.

Poți să foloseşti inclusiv punctele de loialitate acumulate în cadrul programul Vodafone pentru Tine dacă ai cel puţin 9 luni petrecute în reţea. Poți să afli câte puncte de loialitate ai accesând contul tău MyVodafone sau verificând factura.

Dacă nu ai cont MyVodafone, îți poți crea rapid unul aici.

Cum verific ce conține abonamentul meu și ce extraopțiuni active am în cont?

Poți verifica abonamentulși extraopțiunile tale prin oricare din următoarele modalitaăți:

Direct din MyVodafone, în secţiunea Contul meu.

Apelând *100#: în meniu, alegi secțiunea Contul meu, apoi Servicii active.

Apelând*222: în meniu, alegi secțiunea Informaţii despre abonament, apoi extraopţiunile active pe numărul tău şi programul Vodafone pentru tine.

Dacă nu ai cont MyVodafone, îți poți crea rapid unul aici.

Pot să plătesc la următoarea factură reîncărcarea unei cartele Vodafone de pe un abonament?

Da, poți, alegând oricare dintre opțiunile următoare:

Poți plăti direct din contul tău My Vodafone pe care il accesezi de pe vodafone.ro. Intri în cont și dai click pe butonul Reîncarcă cartela în meniul din dreapta sus. În câmpul Reîncărcare poți să alegi un număr nou sau unul încărcat în trecut. Alege Plata pe factura mea Vodafone și introdu valoarea de reîncărcare dorită în euro. Apasă butonul Reîncarcă și ai terminat.

Apelezi *100#: în meniu, alegi secțiunea Reîncărcare, apoi reîncărcarea imediată din contul de abonat Vodafone. Introduci parola programului Vodafone pentru Tine pentru numărul tău, apoi valoarea în euro a reîncărcarii. Mai trebuie doar să introduci numărul de telefon pentru care reîncarci și să confirmi.

Poţi reîncărca şi dacă te afli în altă ţară, prin apel taxabil la 0722044444.

Dacă nu ai cont MyVodafone, îți poți crea rapid unul aici.

Cum transfer abonamentul altei persoane?

Ai nevoie de următoarele documente:

  • cartea de identitate a celui care transferă şi dovada plăţii ultimei facturi;
  • cartea de identitate a celui care preia contractul;
  • actul de proprietate sau permisul de conducere sau talonul de pensii sau datele de cont bancar ale celui care preia contractul;
  • contractul pentru deschiderea unui nou abonament, pe care îl găsești la orice consultant Vodafone din magazin.

Pentru transferul de responsabiliate este percepută o taxă în valoare de 4.96 EUR (TVA inclus), care apare pe următoarea factură a noului titular.

Ce acte sunt necesare pentru încheierea unui nou contract?

Dacă ai deja un abonament activ pe numele tău vei avea nevoie doar de cartea de identitate.

Dacă nu ai încă un contract, vei avea nevoie de următoarele acte: buletinul sau cartea de identitate, un act de spaţiu sau permis de conducere, un card bancar sau talon de pensie.